blackpuma.blogg.se

Mode & skönhets produkter, träning

God Morgon!

Kategori: Allmänt

Sitter här i köket, dricker mitt te och lyssnar på Avicii, solen skiner idag och hela min våning är kokhet! Fast det är september så är det 30.4 grader i mitt sovrum och 26.6 på balkongen! 
 
Jag längtade till vintern och önskade -30 grader för några veckor sedan, men nu har jag ångrat mig lite.. Men köpte ju ett par nya underbara bruna Uggs i våras då mina gamla är slitna nu, så har väntat länge på att få använda dom nu!
 
Idag ska jag reda ut lite personliga saker, känns som att allt krånglar hela tiden.. Känns lite motit. Men allt ska väl lösa sig, det mesta gör ju faktist det!
 
 
 
 
 
 
Dessa kommer bli så sköna i vinter! Dom är nästan för varma i -10, så håller värmen skapligt bra! Skadar ju inte att dom är det sötaste du sett heller ;)
 
Nu blir det dusch, frukost och börja röja i allt, få ihop alla lösa trådar!
 
 
 
 
 
*
Kommentera inlägget här: