blackpuma.blogg.se

Mode & skönhets produkter, träning

Leverans

Kategori: Allmänt






Fick just paket från Makeupstore i posten!
En easzy cover all mix en tri brow och ett bronzing powder!
Spännande att testa dessa och se om dom är bra, Makeupstore brukar ha bra produkter, så dessa är förmodligen inga undantag direkt!

Tuffa förpackingar, concealern och bryn pudret är tryckta i giraff mönster, vilket ger produkten en mycket trevlig utförande! 
Tri brow pudret kan man även ha på ögonlocken om man vill, för att definera ögonen lite, göra en sammansatt look!

Efter att ha testat produkterna kan jag säga att dom uppfyllde mina förväntningar! 

Innan jag la på bronzingen så ser den väldigt orange ut, men på huden blir den kanon fin! Inte för mörk så vill man bygga på så går det utmärkt, utan att det blir för mycket.

Tri browen passade mig perfekt! Jag använder mellan färgen och mina bryn ser mycket fina ut! Den ljusa färgen la jag under brynet för att hilighta lite. 

Cover all mixen var så bra! Bland den bästa concealern jag provat, man har alla färger för att dölja mörka partier och sedan conceala över med de andra, blandade de två beiga färgerna lite och la på dom över den rosa under ögonen. 
Inte ett spår efter mörka ringar!
Den är dock lite torr vilket gör den svårare att applicera än en flytande concealer. 





Bronzing powder får 4/5♡
Tri brow får 5/5♡
Eazy cover all mix får 4/5♡










Kommentera inlägget här: